چند جمله عاشقونه
سلام به بازدید کنندگان محترم و دوستان گرامی با آرزوی سالی پر از شادی برای همگی عزیزان.در این سال جدید تصمیم گرفتم جهت ادامه دادن آپدیت داستانهای دنباله دار و چند قسمتی تا نظر دوستان و بازدید کنندگان را در قسمت نظراتش مشاهده نکنم ادامش رو نذارم علت این امر درباره داستانهایارسالی نه داستانهای نوشته خودم و یا موجود در آرشیوم اینه چون تعدادی از عزیزان و اساتید محترم بمن لطف دارن و داستانهاشون رو برای من ارسال میکنن (( چه واقعی مثل داستان خونوادگی آرزو و… چه خیالی مانند گناه درمانی و…)) و از نظر اخلاقی درست نیست فقط کپی بشه و در سایتها یا وبلاگها گذاشته بشه بدون نام منبع یا .با توجه به اینکه واقعاداستانهایی زیبا و به نوعی آموزنده هستن و به جرات میشه گفت در هیچ سایتی نمونش رو نخواهید دید پس دادن نظر در موردش نوعی تشکر از ارسال کنندهداستان محسوب میشه و باعث دلگرمی بیشتری جهت ارسال داستانهایی دیگر و نهایتا لذت بردن از خوندن داستان برای خود شما عزیزان خواهد بود.لبتونشاد دلتون خندون1- برای خرید عشق هر کس هر چه داشت آورد دیوانه هیچ نداشت و گریست اماهیچکس ندانست که قیمت عشق اشک است و قیمت اشک عشق2- اگر روزی مردم تابوتم را سیاه کنید تا همه بدانند سیاه بخت بودم و روی سینه ام تکه یخی بگذارید تا بجای دوستدارانم برام گریه کند چشمانم را باز بگذارید تا همه بدانند چشم انتظار دوستدارانم بوده ام و دستانم را ببندید تا همه بدانند خواستم ولی نتوانستم3- هرگز به کسی نگاه نکن وقتی قصد دروغ داری هرگز به کسی محبت نکن وقتیقصد شکستن قلبش رو داری هرگز قلبی رو قفل نکن وقتی کلیدش رو نداری4- کاش میدانستم بعد از مرگم اولین اشک از چشمان چه کسی جاری میشود و آخرین سیاه پوش که مرا به فراموشی میسپارد چه کسی خواهد بود؟/؟5- غمگین ترین لحظاتت را از سوی کسی تجربه میکنی که شیرین ترین خاطراتت را با او داشتی
ارسال شده توسط
Unknown
در
۳:۲۱:۰۰
5
چند جمله عاشقونه