خانوما ساکت 89

خانوما ساکت 89

مات مونده بودم . خشکم زده بود . اون می خواست خودشو تقدیم من کنه . گوهری رو که در خونه شوهرش حفظ کرده بود می خواست تقدیم عشقش کنه .. با این که می دونست من تنهاش میذارم . بهش پشت می کنم . اون می خواست خودشو تسلیم من کنه و دیگر هیچ .. خیلی ناراحت بودم . نمی دونم چرا یک لحظه دچار شرم و رنج عجیبی شده بودم . از خودم بدم اومده بود . فقط در یک ثانیه .. ورق بر گشته بود . اون چرا اینو زود تر نگفته بود . چرا من باید تا این حد پست باشم . چرا .. چرا من باید همه چی رو خلاصه شده در هوس ببینم . شاید عاشقش نبودم ولی می تونستم بر خورد دیگه ای باهاش داشته باشم . ازش انتظار سکس نداشته باشم . چرا اون اینو بهم نگفت .. -سیما چرا اینو زود تر بهم نگفتی . -نمی دونم چرا . شاید خیلی خوش خیال بودم . شاید حساب دیگه ای روی تو باز کرده بودم . شاید فکر می کردم که تو هم مثل من می تونی عاشق باشی . ازت انتظار داشتم که تو یک زن رو اون جوری که هست درک کنی . زنی رو که از همسرش جدا شده .. می خواستم درک کنی احساس زنی که همه چیزشو .. باخته … من اون زن نبودم . من آبروم هم نرفته بود . فقط می خواستم اینو به خودم ثابت کنم که اگرم یک زن دختری خودشو از دست میده این ارزشهای انسانی هستند که حاکم بر روابط آدمان . می خواستم به خودم نشون بدم که تو با فر هنگ بالا و روانشناسانه ات می تونی بهم بگی که دوستم داری و عاشقمی و اما افسوس . اشتباه می کردم . مقصر من هستم . تو تقصیری نداری . عشقو نمیشه به زور توی سر کسی فرو کرد . عشق توی دل  جامی گیره . به زور نمیشه یه چیزی رو در قلب جای داد . عشق سر زده میاد ولی رفتنش به این نون و ماستا نیست . .. راستی ما چرا داریم حرف می زنیم . اصلا یادمون رفت برای چی اینجاییم . تو دوستم نداری . تو منو به خاطر خودم نمی خوای ولی من تو رو به خاطر خودم و به خاطر خودت هر دو دوست دارم . بذار یه خاطره خوب از کسی که عاشقش شدم و هستم در ذهنش بمونه . بذار به خودم ثابت کنم که عاشقتم . بذار دنیا ی نامرد هم بدونه که من بی خیال این حرفام . ببینم با این جور حرف زدنام ناراحتت کردم ؟/؟ اصلا این قصدو نداشتم . اگه سختته خودم میام روت . نترس آبروت رو نمی برم . باور کنم نخواستم کسی بفهمه که من دخترم . می خواستم به همه نشون بدم که یک زن در هر شرایطی می تونه متکی به خودش باشه . حالا هم به کسی نمیگم .. اصلا چه لزومی داره . من با کمال میلم خودمو تسلیم تو می کنم . هیچم از این کارم پشیمون نمیشم . چون دلم می خواد اونی که عاشقشم این کارو بکنه . داغش به دلم نشینه . منو ببخش هوتن که تا حالا معطلت کردم . فقط سیما رو نگاش می کردم . مونده بودم چی بهش بگم . چرا .. چرا ایثار گری تا این حد . چرا گذشت تا این حد . آخه من کی اون بودم ؟/؟ چرا باید دوستم داشته باشه . من که لایق این حرفا نبودم . چرا باید صادقانه همه چی رو به من گفته باشه . چرا .. چرا اون ازم چیزی نمی خواد . چرا به من التماس نمی کنه ؟/؟ چرا .. چرا هنوز لبخند می زنه و بر خودش مسلطه .. -هوتن ازت خواهش میکنم کارمو تمومش کنی . منو بیش از این منتظر نذار . حالا اون بود که ازم می خواست . -نگو پشیمون شدی . بذار از لحظه های تلخ جدایی یه خاطره ای واسمون بمونه که با طعم شیرین لذت گناه در هم آمیخته شه . بذار لذتش برای هر دومون بمونه . لذت پیروزی بر یک زن عاشق . نه یک زن در مانده . حس کرده بودم که اون با بقیه فرق داره . ولی نمی دونستم به این سبک و در این زاویه . عشقو با همه وجودش نثار من کرده بود . حتی نمی تونستم برم طرفش .. یه لحظه حس کردم که دستام می لرزه . این طرف و اون طرف گشتم و شورتمو پام کردم . -هوتن نههههههه نهههههههه این طور نه . این طوری نه . من نمی خوام با این وضع از پیشم بری . خواهش می کنم .. یه ملافه ای انداختم روش . پیشونیشو بوسیدم . -هوتن چرا گونه هات خیسه. به عشقم قسم نمی خواستم ناراحتت کنم . می خواستم باهات صادق باشم . خودت گفتی .. باور کن . قسم به تو حقیقتو میگم .. -می دونم حقیقتو میگی .. سرمو انداختم پایین . دلم می خواست جلو پاش به زانو می افتادم و ازش می خواستم که منو ببخشه . -هوتن نرو . باهام سکس کن . می خوام . -تو به خاطر من میگی ؟ -به خاطر هر دومون .. آخه تو هیچوقت دوستم نخواهی داشت .. می دونم . در قلب تو جایی واسه عاشق شدن وجود نداره .. -اشتباه می کنی سیما .. من امروز عشقو شناختم . یکی اینو بهم نشون داده . یکی که من ارزش و لیاقت اونو ندارم . از خودم بدم میاد . دلم می خواد بمیرم .. راستش بدون این که خواسته باشم حس می کنم که عشق اومده سراغم . ولی من از پیشت میرم . حتی از این مدرسه هم میرم تا دیگه نبینمت . آخه من عاشق شدم . عاشق تو . عاشق کسی شدم که لیاقتشو ندارم که منو دوست داشته باشه . چون می خوامت دوست ندارم خودت رو به خاطر من ببازی .. .خدا نگه دار سیما برای همیشه خدا نگه دار …. ادامه دارد … ….

در

۱۶:۳۴:۰۰

خانوما ساکت 89

بازدید 7,338

🔥 داستان‌های مرتبط پیشنهادی:

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

🔥

ویدئوهای پیشنهادی

در حال دریافت ویدئوها...
۲ هفته پیش ۰:۰۰
👁 ۹.۲K ❤️ ۳۶۸
۲ هفته پیش ۰:۴۴
👁 ۸.۳K ❤️ ۳۸۸
۲ هفته پیش ۰:۳۱
👁 ۱۷.۶K ❤️ ۴۲۷
۲ هفته پیش ۰:۵۷
👁 ۴.۰K ❤️ ۲۷۷
۱۸ ساعت پیش ۰:۵۴
👁 ۱۸.۲K ❤️ ۱۲۲
۲ هفته پیش ۲:۱۴
👁 ۳.۹K ❤️ ۳۷۵
۲ هفته پیش ۰:۲۹
👁 ۴.۷K ❤️ ۴۹۴
۲ هفته پیش ۵۷:۳۶
👁 ۱۷.۱K ❤️ ۷۲۵
۲ هفته پیش ۰:۰۰
👁 ۹.۸K ❤️ ۳۵۶
۲ روز پیش ۱:۲۴
👁 ۱۰.۷K ❤️ ۹۲۸
۲ هفته پیش ۰:۵۸
👁 ۱۷.۸K ❤️ ۳۲۷
۲ هفته پیش ۷:۰۷
👁 ۲.۸K ❤️ ۱۷۳
۲ هفته پیش ۰:۳۲
👁 ۲.۳K ❤️ ۴۶۴
۲ هفته پیش ۰:۳۱
👁 ۵.۲K ❤️ ۳۷۰
۲ روز پیش ۴:۴۱
👁 ۹.۲K ❤️ ۲۷۹
۲ هفته پیش ۱:۳۹
👁 ۸.۰K ❤️ ۵۹۰
۷ روز پیش ۴:۲۹
👁 ۶.۶K ❤️ ۳۰۵
۲ هفته پیش ۱۸:۰۲
👁 ۳.۰K ❤️ ۳۵۹
۲ هفته پیش ۰:۰۲
👁 ۱۸.۱K ❤️ ۱۶۶
۲ هفته پیش ۶:۰۳
👁 ۱۳.۴K ❤️ ۳۴۴
۲ هفته پیش ۳:۱۷
👁 ۱.۶K ❤️ ۰
۶ روز پیش ۰:۴۴
👁 ۲۰.۶K ❤️ ۴۷۰
۲ هفته پیش ۰:۴۲
👁 ۳.۵K ❤️ ۲۸۶
۲ هفته پیش ۱۰:۴۰
👁 ۱۴.۱K ❤️ ۳۹۸
۲ هفته پیش ۱:۰۲
👁 ۳.۱K ❤️ ۵۱۲
۲ هفته پیش ۲۲:۴۴
👁 ۵.۷K ❤️ ۲۵۷
۱ هفته پیش ۱:۲۳
👁 ۱۴.۸K ❤️ ۱۵۷
۲ هفته پیش ۲:۳۹
👁 ۲۳.۴K ❤️ ۹۹۴
۲ هفته پیش ۰:۵۲
👁 ۷.۱K ❤️ ۷۵۴
۱ هفته پیش ۲:۰۴
👁 ۱۲.۷K ❤️ ۸۵۷
۲ هفته پیش ۲۷:۲۹
👁 ۲۰.۲K ❤️ ۲۴۹
۲ هفته پیش ۱:۲۲
👁 ۵.۰K ❤️ ۳۹۴
۲ هفته پیش ۲:۲۹
👁 ۳.۷K ❤️ ۲۶۱
۲ هفته پیش ۰:۱۴
👁 ۱۴.۷K ❤️ ۷۸۵
۲ هفته پیش ۲:۱۸
👁 ۶.۵K ❤️ ۱۸۹
۴ روز پیش ۰:۵۹
👁 ۴.۶K ❤️ ۷۰۲
۲ هفته پیش ۲:۲۴
👁 ۱.۸K ❤️ ۰
۱ هفته پیش ۱۳:۵۱
👁 ۱۲.۱K ❤️ ۱۴۴
۲ هفته پیش ۴:۳۰
👁 ۲.۸K ❤️ ۴۳۱
۲ هفته پیش ۷:۱۶
👁 ۶.۹K ❤️ ۵۲۴
۲ هفته پیش ۰:۱۷
👁 ۶.۶K ❤️ ۲۳۸
۲ هفته پیش ۸:۵۳
👁 ۱۲.۶K ❤️ ۶۹۹
۲ هفته پیش ۲:۵۳
👁 ۱۲.۵K ❤️ ۱,۰۲۱
۲ هفته پیش ۱:۱۵
👁 ۲.۴K ❤️ ۰
۲ هفته پیش ۱:۰۰
👁 ۲.۶K ❤️ ۴۹۴
۵ روز پیش ۰:۴۰
👁 ۵.۴K ❤️ ۷۸۹
۲ هفته پیش ۱:۰۵
👁 ۷.۲K ❤️ ۱۷۷
۲ هفته پیش ۱:۴۰
👁 ۱۴.۱K ❤️ ۴۸۳
🔔
هنگام کلیک و باز کردن لینک‌ها صفحات تبلیغاتی باز شوند. آن‌ها را ببندید همچنین در صورت پخش نشدن ویدئو از دکمه دانلود ویدئو استفاده کنید یا فیلترشکن خود را عوض کنید
App

نصب اپلیکیشن