تحریم سایت شهوانی
تاسف ما از این است که عده ای به بهانه دفاع از ایران و شعور ملت را زیر سوال برده به فرهنگ و ایمان آنان توهین می نمایند . سایت شهوانی با توهین به مقدسات اسلام و اعتقاد ات و به بهانه رعایت اصل آزادی و دموکراسی به زبان ناکجا آبادی ها مطالبی را بر علیه اسلام و مقدسات آن منتشر کرده است که جای بسی تاسف دارد . شاید هدف آنان جلب و جذب خواننده باشد . عده ای هم با اشاره به چند مطلب و آیه از قرآن قصد استهزا و تحقیر آن را داشته اند . به علی عادل توهین کرده اند . می دانید وجه اشتراک شما و آنان که خون ملت را در شیشه کرده اند چیست ؟/؟ هردوی شما با علی مخالفید . ولی متاسفانه شما این را نمی دانید .چون فقط به ظواهر می نگرید . صرف نظر از بر حق بودن یا نبودن این دین باید گفت این گونه تو هین کردنها و یک جانبه به سوی قاضی رفتن های شما چه دردی را دوا می کند ؟/؟ جز آن که بگوییم این گونه سخن گفتن های شماست که نشانی از دیکتاتوری می باشد بی آن که بخواهیم از دیکتاتوری حاکم بر این آب و خاک دفاع نماییم . به بودن خود افتخار می کند . به آریایی بودن خود افتخار می کند . کدام فرهنگ و نژاد را می شناسید که از روز ازل در جایگاه فعلی خود بوده باشد . کدام دین و کدام مذهب را ؟/؟ من یک آریایی هستم . یک شیعه .. من بنده خدا هستم .. نه اسلام به من هویت داده ..نه قوم آریا که هزاران سال پیش از جنوب سیبری و حوالی قزاقستان فعلی به ایران کنونی مهاجرت کرده اند . این خداست که به من هویت داده . همان خدای موسی , عیسی , زرتشت , محمد (ص ) و….همان خدایی که به پیامبرانش هویت داده . اگر امروز بندگان گناهکارش پندار و گفتار و کرداری نیک پیشه نمی کنند گناه کتاب خدا چیست ؟! حقیقت آن چیزیست که باید باشد اما واقعیت آن چیزیست که هست . پس برای رسیدن به حقیقت باید جنگید حتی با خود و با درون خود . اگر اسلام خدا در ایران ظهور می کرد عرب ها نباید به آن ایمان می آوردند ؟/؟ وارد بحثهای فلسفی و سیاسی ودینی نمی گردم درهر حال من امروز نمی گویم که یک روس و قزاق و سیبریایی هستم چون آریا در اصل از آنجا بر خاسته .. من امروز نمی گویم که در آمیخته با فرهنگ عرب هستم .. من امروز می گویم که یک هستم . یک که می خواهد آزاده باشد . یک که توهین را نمی پذیرد . یک وآریایی که به کوروش کبیر خود افتخار می کند . توهین به شعور میلیونها نفر دردی را دوا نمی کند . تو هین به هیچ دینی را نمی پذیرد . آنان که چنین می کنند نه تنها نیستند نه تنها آزاده نیستند بلکه انسان نیستند . این دلیل نمی شود که هر که در این خاک مقدس دیده به جهان گشود غسل تعمیدش داده باشند . پسر نوح با بدان بنشست … خاندان نبوتش گم شد . برادران و خواهران عزیز این دلیل نمی شود که گشت و گذار در سایتهای سکسی سبب گردد که ایمان و مقدسات ما تا به حدی پلاسیده گردد که هرگونه اراجیفی را با جان و دل پذیرا باشیم . نمی گویم از مسلمانان , می گویم از انسانهای آزاده تقاضا دارم که سایت وابسته شهوانی را تحریم نموده ا ز گشت و گذار در آن خود داری نمایند . هرچند می دانم که متاسفانه این خود برای آنان تبلیغی می شود . حساب دین از سیاست به این صورت جداست (سیاست با کسره خوانده شود ). بیش از آن که این انتقاد از شهوانی و در خواست از عزیزان را وظیفه دینی خود بدانم وظیفه انسانی خود می دانم . حتی به عنوان یک کافر یک یهودی با خدا یک مسیحی با ایمان و پاک اقدام مزورانه شما محکوم و ناپسند می باشد . بپذیرید که اشتباه کرده اید قبل از آن که در پی اثبات اشتباه دیگران باشید اول خود و اشتباه خود را اصلاح نمایید . خداوندا تو را سپاس می گویم که آن چنان نیرویی به من دادی که بر خشم خود غلبه نمایم و با احترام با آنانی که به بار گاه مقدس تو و به آزادی و دموکراسی توهین کرده اند سخن بگویم . خداوندا می دانم حساب تو و حساب آنان که راه تو را به امت خود نشان داده اند از حساب آنانی که امروز خواسته یا ناخواسته به بیراهه می روند و تنها خود را در آینه زندگی می بینند جداست . خدا وندا بر گناهانمان قلم عفو کش . ما را به راه راست هدایت فرما . خداوندا سایه سیاه شیاطین وشیاطین را با پرتو خورشید عدالت و آزادی بسوزان . نیکی هایمان را بر بدی هایمان فزونی بخش . بادرود به همه آزادگان عزیز , با درخواست مجدد تحریم سایت شهوانی و این که به پیروی از خصلت آزاد منشی ومنش رسول گرامی اسلام از توهین به توهین کنندگان خود داری نمایید همه شما را به خدای بزرگ می سپارم . باشد که با رفتار شایسته شما آنان که سعی در تحمیل عقاید متعصبانه خود دارند شرمنده اخلاقتان گردند . آمین یا رب العالمین …
ابزار وبمستر
در
۳:۴۶:۰۰
16
تحریم سایت شهوانی