پوزش بخاطر تاخير ارسال دعوت نامه
درود بر دوستان خوب و بازديدكنندهاي عزيز با عرض پوزش بخاطر تاخير ارسال دعوت نامه بعلت يكسري مشكلات از جمله عدم دسترسي بحساب كاربريم جهت ارسال دعوت نامه ها به اطلاع ميرسانم دعوات نامه براي كليه افراد درخواست كننده واجد شرايط ارسال شد درصورتيكه تا 48 ساعت آينده دعوت نامه ارسالي بدست شما نرسيد لطفا جهت بررسي علت به جي ميل من با عنوان ارسال مجدد پيامي بفرستيد ضمنا دوستان لطفا 1 آدرس بفرسيد هم ياهو و هم جي ميل فرستادن 1 نفر ضايع كردن حق بقيست در امكان ورود و استفاده از مطالب بعلت محدوديت در دادن مجوز ورود به اعضا * كسانيكه درخواستهاشون در قسمت سابجكت يا عنوان ايميل بدون متن بوده بدون باز كردنش حذف شده بخاطر مسائلي از قبيل هك و … * با تشكر و عذرخواهي مجدد از همه دوستان
ارسال شده توسط
Unknown
در
۸:۰۹:۰۰
10
پوزش بخاطر تاخير ارسال دعوت نامه