پاسخ به آیدین گرامی
آیدین عزیز ودوست داشتنی !ازمدیران محترم سایت شهوتناک ! امیر اصلا چنین فکری نکرده او ماههاست که درگیر مشکلات شخصی می باشد و..اما در مورد پیشنهاد شما درخصوص انتشار داستانهای بنده , بسیار بسیار مفتخر و خوشحالم که چنین پیشنهادی داده اید . با یک اما و اگر با پیشنهاد شما موافقم .این برای من مایه مباهات و غرور می باشد که در خدمت جمعیت یا جمع بیشتری از هموطنان و هم زبانانم باشم . از اعتماد و توجه شما هم فوق العاده سپاسگزارم . تاکنون بی اندازه به من محبت داشته اید . اما نکته اصلی این که خصلت خاصی در من وجود دارد و آن نوعی حس حق شناسی ووفاداری نسبت به دوستانم می باشد به این صورت که من تاکنون داستانهایم را به صورت مستقیم در همین جا منتشر می کرده ام و دوست دارم به همین صورت باشد . سایت لوتی چند دقیقه بعد از انتشار داستانهای من آن راکپی و منتشر می کند . این کار را کاربران آنها انجام می دهند . پس نتیجه می گیریم که راه برای کپی برداری وجود دارد . فقط برای افرادی مثل من که اطلاعات فنی قوی ندارند دشوار می باشد و برای سایت گسترده ای چون شما هم نباید دشوار باشد ومن به این گونه احساس آرامش بیشتری می کنم . همان گونه که سایت لوتی بعد از این که لینک ضدکپی را نصب کردیم به راحتی این کار را انجام می دهد . ضمن اعلام موافقت و رضایت و تشکر از شما در خصوص این پیشنهاد ترجیح می دهم که اگر امکان دارد خودتان در خصوص انتقال یا کپی و انتشار داستان زحمت آن را بکشید . با توجه به این که این لینک را خود شما محبت کرده و در اختیار ما گذاشته اید . از طرفی داستانهایی که در این وبلاگ وجود دارد آخرین ادیت و اصلاحات در آن صورت گرفته و در مجموع بسیار زیاد می باشند و درآثار من هم در انتها به نام اشاره شده چون اصلاحات در آن انجام شده و به اصطلاح رونوشت برابر اصل است عاقلانه ترین راه این است که از همین جا این انتقال صورت پذیرد چون من در ادیت مجدد در وب ممکن است اصلاحاتی انجام داده باشم که در آرشیو اصلی خودم نباشد و نیاز به مطالعه مجددداشته و وقت گیر است . مثلا جابجایی بعضی اسامی و…که همه اینها در حین آخرین باز نگری اصلاح گردیده . . و این یک و نیم ساله اخیر هم که کلا وهمه , نوشته های من منتشر گردیده . هرچند تمام این کار ها را از روی علاقه انجام می دهم و نفعی ندارم اما احساس می کنم اخلاق و مرامهایی وجود دارد که پیروی از آنها بالاتر از مسائل دیگریست . نمی دانم با چه زبان دیگری از شما تشکر نمایم . امیدوارم که احساس مرا با فرهنگ و اندیشه بالا ووالای خود درک نموده دراین خصوص اقدام بفرمایید . با نهایت احترام وامتنان ..
ابزار وبمستر
در
۸:۱۷:۰۰
11
پاسخ به آیدین گرامی