روزعشق وتولد عاشق مبارک باد

روزعشق وتولد عاشق مبارک باد

مثل این که باز هم روز عشق از راه رسیده وبازم باید از عشق بنویسم . البته این نوشتن منم اجباری نیست . با عشق می نویسم . من نمی دونم چرا هر چی میشه می بندیم به این عشق .. با عشق می خوانم .. با عشق می گویم با عشق می نویسم . با عشق ازدواج می کنم با عشق ازدواج نمی کنم . هرچی هم از این عشق بنویسیم بازم کم نوشتیم و هر چی هم بگیم بازم کم گفتیم . حالا می خواد خودمونی  باشه مثل نوشته پارسال من و مثل همین سه چهار خطی که الان نوشتم و معلوم نیست چه جوری ادامه اش بدم . ولی به جون خودم و روز عشق قسم تقلب نمی کنم نوشته پارسالو نگاه نمی کنم . راستش باید بخونم تا یادم بیاد چی نوشتم . حالا من با لحنی خودمونی شروع کردم یهو بخوام بپرم ادبیش کنم بی ادبی میشه . میشه شبیه چند تا داستان سکسی که اون اولا نوشتم . عشق قشنگه گاهی وقتا هم میگیم که نفرت انگیزه . ولی ما از عشق متنفر نیستیم . نفرت چیز دیگه ایه . دلم می خواد سبک صحبتو عوض کنم برم اون بالا بالاها  . برم رو قله های خیال بشینم و بازم از عشق بگم . هیچی در این دنیای بزرگ مثل عشق  تقسیم پذیر نیست . هیچی مث عشق دوست داشتنی نیست . عشق  والدین به فرزند ..عشق فرزند به والدین ..عشق به خدا ..عشق دخترا و پسرا .. حتی دوست داشتن یه سگ وفا داری که همه چیزشو در صاحبش خلاصه شده می بینه زیباست .. پس بیایید در این روز زیبا همه با هم  یک دل و یک صدا دم بگیریم و بگیم عاشقتیم عشق ..عاشقتیم ای کسی که عشقو آفریدی حالا جون اگه می خوای یه دور بگردی و تغییر سبک بدی ایرادی نداره .. دوست دارم که باز هم از عشق بنویسم . از روز عشق از ثانیه های عشق .. عشقی که در قلبهای ماست عشقی که در وجود و جانهای ماست . عشقی که با آن زنده ایم و با آن به فر دا و فر دا های خود می نگریم . عشقی که با آن حسرت گذشته ها را می خوریم . عشق زیباست به زیبایی لبخند نوزادی که در خواب می خندد . می گویند که این لبخند زیبای فرشته ای پاک است عشق زیباست به زیبایی پیمان مقدسی که شکسته نمی گردد . آنان که از یافتنش ناامید می گردند می گویند که وجود ندارد . به هر سو که بنگری عشق است . .عشق چشمه ایست که سیراب نمی سازد عشق اسارتیست که  رهایی نمی طلبد . عشق یعنی لحظه های پیوند غم و شادی . لحظه هایی که دو عاشق در کنار هم قدر لحظه های با هم بودن را می دانند . شادیها را قسمت می کنند غمها را قسمت می کنند . اما آن عشق قسمت شده ای که بر دلهایشان حکومت می کند دیگر قسمت پذیر نیست . عشق یعنی شکست دلها در لحظه های هجران .عشق زیباست . حتی اگر با چهره غم آراسته گردد . غمی که در کنار وفا و یکرنگی باشد .. اما عشق با شادیها زیبا تر است . وقتی که در لحظه های وصال بوی خوش زندگی را احساس کنیم عشق را زیبا تر از همیشه می بینیم . وقتی که  غنچه ها ی سبز به شکوفه های بهاری لبخند می زنند تا سرخی لبهای خود را به رخ آسمان آبی بکشند عشق را زیبا تر از همیشه می بینم وقتی که پاییز در حسرت برگهای سبز بهاری جامه از تن می درد ومظلومانه اشک می ریزد عشق را زیبا تر از همیشه می بینم . وقتی که مجنون پای درخون را در آغوش لیلی سبز می بینم عشق را زیباتر از همیشه می بینم . ……..خب بازم کانالو عوض کردم امروز روز عشقه .. نمی دونم بگم یا نگم فرقی هم به حال کسی نداره . 14 فوریه روز تولد منم هست . چاخان نمی کنم . تقصیر من چیه عشقی شدم . اینم یه روز خدا بود دیگه . من وسطای شب به دنیا اومدم . به حساب نیمکره شرقی از والنتاین جلو زده بودم . به حساب نیمکره غربی چند ساعتی مونده بود و اون موقع هم که  یه مدت کوتاهی مونده بود به این که بگیم نه شرقی نه غربی … به حساب خودمون که دیگه عشقی عشقی بود .    اون  پارسال یه چند پهلویی بهش اشاره کردم راستش می ترسیدم اگه معمای تاریخ تولد منو کشف کنند بیان منو ببرن ولی حالا که فکرشو می کنم این آخرین چیزی بود که ممکن بود بفهمن .. یه وقتی فکر نکنین اعتراف کردم که چند تا تبریک هم بهم بگین . از بس  دوستای با محبت دارم فکر می کنم هر روز واسم روز عشقه و هر روز روز تولد منه . . البته  فکرکنم پارسال کبیسه میلادی داشتیم  که از نظر یه روز خراب شد ولی عدد 14 که سر جاشه . . آره حالا می تونم قیافه بگیرم و بگم که من بچه روز عشقم ..  ولی خب مهم اینه که راستی راستی عاشق باشم . شایدم واسه والنتاینی بودنمه که این جور احساسی و عاطفی هستم . بگذریم من که تا ده یازده سال پیش نمی دونستم والنتاین چیه . یه روز که تازه 25 بهمن وتولد خاموش شروع شده بود رفتم رو کانال محبوبم ایران تی وی یا همون حمید خان خودمون و دیدم همه دارن روز والنتاین و عشقو بهم تبریک میگن .. تازه فهمیدم که درچه روز مقدسی به دنیا اومدم . یه بادی به  غبغب انداختم که انگاری زمین و زمان درروز والنتاین مال منه . بهتره یه تبریک هم به خودم بگم . … تولدت مبارک ای همیشه عاشق . تولدت مبارک ای آن که در روز عشق دیده به جهان گشوده ای . آمده ای تا همیشه عاشق باشی . همیشه از عشق بنویسی . آمده ای تا به دلهای عاشق بگویی که  یکدیگر را دوست بدارند . آمده ای تا بگویی که عشق , با وفا جانی دیگر می گیرد . عشق با وفاست که نفس می کشد . عشق با وفاست که پیوند ها را مستحکم می گرداند . آمده ای تا که انسانها را دوست بداری . حتی آنهایی که خود را دوست نمی دارند . آمده ای تا دیگران را دوست بداری حتی آنان که تورادوست نمی دارند . آمده ای تا بگویی که عشق زیباست و گذشت و ایثار زیبا تر از آن . آمده ای تا با لبخند دیگران بخندی وبا اندوه آنان اشک بریزی . آمده ای تا شریک تنهایی انسانهایی باشی که عشق را باورندارند اما می توانند خود را باور بدارند هستی را باور بدارند تا عشق را باور کنند . آمده ای تا بگویی وقتی که تو دوست می داری وقتی که عشق را عاشقانه می بوسی درحالی که معشوقه ات سیلی بر گونه هایش (صورت عشق )می نوازد نه این که عشقی نیست این اوست که نیست توهستی .. تووجود داری این عشق است که تو را آفریده و تو با عشق است که خورشید فردا را خواهی دید حتی اگر چشمانت را تا ابد ببندی . حتی اگر بپنداری که عشق چشمانش را به روی تو بسته است . تولدت مبارک ای همیشه عاشق !ای که انگشت حسرت به دندان گزیده ای که چرا عشق تکه ها را می بینیم اما آن که این تکه ها را آفریده نمی بینیم . حبابها را می بینیم اما آبها را نمی بینیم . بپاخیزید ای عاشقان عشق !عشق زیبا و جاودان برای شماست که نفس می کشد . عشق را بپرستید اگرخود و خدای خود را دوست می دارید . عشق مقدس است از آن زمان که اوبوده ونمی توانیم بگوییم که ازچه وقت عشق بوده است وتا آن زمان که باشد وتا نهایت بی نهایت ها عشق خواهد بود . تولدت مبارک ای همیشه عاشق . ای که دیگران رادوست می داری . ای آشنا ی بیگانه و بیگانه آشنا و آشنا با بیگانه که بیگانگی نمی دانی فرمانروای عشق تازیانه نوازشش را بر پیکره جان و جهان می نوازد تا بدانید که عشق همیشه بیداراست . تولدت مبارک ای همیشه عاشق ای آن که اگر قلم اندیشه و اندیشه قلمت را راها کنی تا ابد از عشق خواهی گفت تا ابد از عشق خواهی نوشت و تا آنجا که فریادی درگلو داری فریاد خواهی زد که تا ابد عاشق عشق خواهی ماند ………خیلی خیلی باید منو ببخشید که همش دارم کانال عوض می کنم . باکلمات بازی می کنم ولی این یه نوع عشقبازیه . هرکدوم از این بازیها یه معنای خاصی دارند این عشقه که منو وادار به بازی می کنه .. ..حالا چی بود و چی شد و چی نشد که امروز شد روز عشق بالاخره یه بهونه ای شد تا بازم ازش بگیم و بنویسیم . ولی در عشق متداولی که ما بین یه دختر و پسر و زن و مرد تصورشو می کنیم پیش از این که از دیگری انتظار داشته باشیم بایداز خودمون توقع داشته باشیم هرچقدر می نویسی بازم می بینی وقت کم میاری . هر قدر هم که از کارای دیگه ات می زنی می بینی که به خود نوشتن هم نمی رسی .. وای امان از دست این عشق ..عشق به نوشتن عشق به محبت و مهربونی عشق به خدا ..عشق به ندا .. عشق به زندگی .. ولی عشق اگه افراطی بشه و وآدم خودشو اسیریه چیزای الکی بکنه چی میشه . الان که دارم این مطالبو می نویسم یه مجلس عروسی دعوت بودم که نرفتم ریشمو هم نتراشیدم که وقت نوشتنم تلف نشه .  نمی دونم فقط می دونم که این عشقه که به من میگه از عشق بنویسم و بگم که چقدر دوستتون دارم این روزا خیلی حرص می خورم که چرا خدا شبانه روزو 48 ساعت نیافریده تا من بتونم بیشتر بنویسم .هرچند داستان من شده داستان ملا نصرالدین . بخوای همه رو دوست داشته باشی خیلی هم سخت نیست ولی اگه همه بخوان دوستت داشته باشن خیلی سخته . یکی میگه این جوری بنویس یکی میگه چرا این جوری کم می نویسی .. یکی میگه چرا اون جوری می نویسی من دیگه تو و نوشته هاتو دوست ندارم . هرکاری کنم یه طرفم با من بد میشه ول کن بابا امروز روز عشقه .. این عشقه که باعث میشه حتی انتقاداتو با جون و دل قبول کنم و واسه بهتر شدن تلاش کنم . .دلم می خواد بیشتر روده درازی کنم ولی سه چهار روز بعد از عشق والنتاینی عشق یا سپندار مذگانو داریم . روز عشق و والنتاین رو یک بار دیگه  به همه آدما و غیر آدمای دنیا تبریک میگم . آخه همه عاشقند . هرکی میگه عشقو قبول ندارم الکی میگه شایدم بیچاره راست بگه ولی خودش خبر نداره که الکی میگه . عشق , بنده خدا آدم نیست که بگه گناه من چیه .. با درود به همه عاشقان با وفای دنیا و همه با وفاهای عاشق خدا نگه دار همه شما … پایان … …

در

۰:۰۴:۰۰

13

روزعشق وتولد عاشق مبارک باد

بازدید 3,779

🔥 داستان‌های مرتبط پیشنهادی:

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

🔥

ویدئوهای پیشنهادی

در حال دریافت ویدئوها...
۲ هفته پیش ۰:۳۳
👁 ۱۷.۲K ❤️ ۱۳۵
۱۱ ساعت پیش ۰:۱۰
👁 ۱۰.۷K ❤️ ۲۱۳
۲ هفته پیش ۰:۲۵
👁 ۳.۱K ❤️ ۱۹۳
۲۲ ساعت پیش ۰:۳۹
👁 ۱۷.۴K ❤️ ۳۰۱
۲ هفته پیش ۰:۲۸
👁 ۲.۰K ❤️ ۳۹۳
۴ روز پیش ۰:۳۰
👁 ۱۵.۲K ❤️ ۸۱۲
۲ هفته پیش ۱:۰۱
👁 ۷.۷K ❤️ ۱۹۵
۲ هفته پیش ۱۱:۲۶
👁 ۸.۶K ❤️ ۹۷۵
۲ هفته پیش ۷:۰۶
👁 ۱۹.۶K ❤️ ۵۷۳
۲ هفته پیش ۰:۳۹
👁 ۲۰.۲K ❤️ ۲۸۳
۲ هفته پیش ۰:۲۴
👁 ۱۹.۶K ❤️ ۳۷۸
۲ هفته پیش ۱:۲۸
👁 ۱۵.۷K ❤️ ۸۳۷
۲ هفته پیش ۱:۱۷
👁 ۱۶.۹K ❤️ ۴۸۲
۲ هفته پیش ۰:۵۲
👁 ۱۷.۰K ❤️ ۳۳۷
۲ هفته پیش ۵۸:۵۶
👁 ۲.۶K ❤️ ۳۵۸
۲ هفته پیش ۰:۵۸
👁 ۱۹.۰K ❤️ ۲۱۲
۲ هفته پیش ۲:۰۳
👁 ۱۰.۱K ❤️ ۸۶۱
۲ هفته پیش ۲۶:۳۸
👁 ۳.۶K ❤️ ۱۳۱
۲ هفته پیش ۳۰:۰۹
👁 ۲.۴K ❤️ ۲۹۶
۸ ساعت پیش ۰:۰۴
👁 ۱۴.۵K ❤️ ۴۳۱
۲ هفته پیش ۱:۳۶
👁 ۳.۰K ❤️ ۳۱۱
۲ هفته پیش ۴:۱۴
👁 ۳.۰K ❤️ ۳۴۰
۲ هفته پیش ۰:۲۸
👁 ۴.۹K ❤️ ۳۴۲
۲ هفته پیش ۰:۱۲
👁 ۱۵.۹K ❤️ ۵۳۵
۲ هفته پیش ۱:۰۱
👁 ۲.۶K ❤️ ۱۴۲
۲ هفته پیش ۰:۲۵
👁 ۹.۸K ❤️ ۱۳۸
۲ هفته پیش ۰:۵۸
👁 ۵.۶K ❤️ ۱۷۱
۲ هفته پیش ۹:۴۳
👁 ۱۹.۸K ❤️ ۸۵۴
۲ هفته پیش ۲:۰۶
👁 ۱۵.۵K ❤️ ۲۱۳
۶ روز پیش ۰:۵۵
👁 ۱۲.۰K ❤️ ۵۰۸
۳ روز پیش ۱:۰۱
👁 ۷.۵K ❤️ ۸۰۵
۲ هفته پیش ۰:۲۳
👁 ۳.۰K ❤️ ۴۶۰
۲ هفته پیش ۱:۳۲
👁 ۶.۳K ❤️ ۹۴۷
۲ هفته پیش ۳:۱۷
👁 ۱.۶K ❤️ ۰
۵ ساعت پیش ۰:۲۱
👁 ۸.۸K ❤️ ۹۷۴
۲ هفته پیش ۰:۵۸
👁 ۲.۵K ❤️ ۱۲۳
۲ هفته پیش ۱:۰۹
👁 ۹.۰K ❤️ ۳۷۴
۲ هفته پیش ۰:۰۰
👁 ۱۸.۳K ❤️ ۳۰۳
۲ هفته پیش ۱۱:۴۲
👁 ۱۵.۳K ❤️ ۷۳۳
۲ هفته پیش ۱۴:۴۳
👁 ۲۱.۵K ❤️ ۷۱۷
۲ هفته پیش ۱:۰۵
👁 ۲.۹K ❤️ ۴۷۹
۲ هفته پیش ۱:۳۶
👁 ۲.۸K ❤️ ۳۲۱
۴ روز پیش ۲:۱۰
👁 ۲۰.۹K ❤️ ۶۳۸
۲ هفته پیش ۱:۰۹
👁 ۵.۸K ❤️ ۳۹۰
۲ هفته پیش ۰:۵۸
👁 ۴.۳K ❤️ ۵۰۲
۲ هفته پیش ۲:۰۵
👁 ۳.۲K ❤️ ۴۳۱
۲ هفته پیش ۰:۴۲
👁 ۲۵.۷K ❤️ ۳۱۰
۲ هفته پیش ۱:۳۸
👁 ۲.۱K ❤️ ۲۴۷
🔔
هنگام کلیک و باز کردن لینک‌ها صفحات تبلیغاتی باز شوند. آن‌ها را ببندید همچنین در صورت پخش نشدن ویدئو از دکمه دانلود ویدئو استفاده کنید یا فیلترشکن خود را عوض کنید
App

نصب اپلیکیشن