درخواست مجدد
از همه دوستانيكه در خبرنامه عضو شده بودند تقاضا دارم مجددا عضو بشن با عرض معذرت از همه دوستان بخاطر مشكلي كه بوجود اومده؛از همه بازديدكنندهاي محترم هم تقاضا دارم در نظر خواهي شركت كنن و حتما در خبرنامه عضو بشن؛با تشكر؛اميرسكسي
ارسال شده توسط
Unknown
در
۲:۴۶:۰۰
10
درخواست مجدد