خورشید عدالت
بخوان به نام خدایی که آفرید . خدایی که تورا آفرید …. وسرانجام ابر های سیاه کفر و ستم به کناری رفتند و خورشید عدالت نمایان گشت . محمد آمد تا ازعدل الهی بگوید محمد آمد تا عشق بیاید محمد آمد تا به هستی هستی ببخشد , محمد آمد تا به اذن خدا جهان را نورانی سازد تا بنده تابنده خداگردد . محمد آمد تا قلم عشق را بر قلب ستم فروبرد تا فریاد بزند که ملک و سرزمین با کفر باقی می ماند و با ظلم وستم باقی نمی ماند وچه زیبا گفت آن والا پیام دار . محمد , امین ملت بود . محمدی پاک , ستوده شده خدا . پاک ترین پاکان خدا . مردی از ریشه و تبار ابراهیم .. محمد آمد تا با گرمای عدالت و عطوفت خداوندی خونی دگر در رگهایمان بدمد محمد آمد تا از عشق بگوید از پرواز بگوید از معراج بگوید . محمد آمد تا نه تنها تبر بر پیکره لات و منات و عزی بزند بلکه آمد که ما بت های زمانه را در جانهایمان بشکنیم و به سوی او برویم . به سوی او که بت و بت شکن و بت پرست را آفرید تا ما با اندیشه خود بتهارا بشناسیم و پیرو بت شکنان گردیم . محمد آما تا فریاد بزند که خدای مهربان یکیست . اوست که می میراند و زنده می گرداند . هر چه در این عالم است اثری از آثار اوست . برگی از درخت نمی افتد مگر به اراده او. کس دیده به جهان نمی گشاید و دیده بر این جهان نمی بندد مگر به اراده او . آمد تا بگوید که تا بنده اراده ای نکند خدا ی عز و وجل راهنمایش نخواهد بود و اینجاست که اراده الهی را نمی توان به بی ارادگی بشر نسبت داد . که خداوند آنچه را می خواهد که ما می خواهیم هرچند که گاه در های عنایت و لطف و محبتش را با اعمال نیک خود به روی خویشتن گشوده می گردانیم . محمد خواند و خواند و خواند تا بگوید که ناتوانسته ها هم می توانند . محمد آمد تا قرآن بیاید تا علی بیاید . ومحمد امین آمد تا خداوند کلام زیبای خود را به او بسپارد . آن کلامی که از ماوراء طبیعت آمده است و بر تارک طبیعت می درخشد . خلیفه خدا آمد تا بگوید که پادشاهی از آن خداوند است اوست که می ماند ومحمد دیده از جهان فرو بست . بر همان خاکی شد که از آن خاک آمده بود تا به از خاک آمده های پاک و ناپاک بگوید که دنیا به کسی وفا دار نمی ماند چه بسا پند می گیرند و چه بسا تارهای غرور بر خود می تنند و احساس می کنند که به جاودانگی رسیده اند درحالی که پادشاهی از آن اوست نه از آن بندگان ناچیز و دریوزه ای که به نام دین و محمد و به نام علی به خیال خام خویش جان بند گان را در شیشه کرده اند در حالی که خود همچون شیطان می دانند شیشه عمر بندگان در دستان خداونداست و دست خدا بالاترین دستهاست . وقتی که شیشه عمر ستمگران بر سنگ بیوفای زمانه شکست ستمدیدگان هشیار تر از همیشه در می یابند که این است تحقق وعده عدل الهی . …… من و امیر گرامی مدیریت محترم این سایت خجسته سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام و آغاز دین محمدی را به عموم مسلمین , حقیقت جویان و آزادی خواهان جهان تبریک و تهنیت عرض نموده , باشد همان گونه که ما می دانیم خدای محمد همان خدای موسی ,عیسی , ابراهیم , زرتشت و…..بوده پیروان این ادیان هم روزی دریابند که اسلام اصیل آخرین و کامل ترین دین خداوندیست آنچنان که خود پروردگار در معجزه خود قرآن مجید چنین فرموده است . به امید پیروزی حق بر باطل وتهی شدن سر زمین خدا از لوث ستمگران بی دین در لباس دین .. به امید آن روز …
در
۰:۰۰:۰۰
5
خورشید عدالت