خلیج همیشه پارس
وقتی که آب سر بالا رود قورباغه ابوعطا می خواند . وقتی که انگشت شماری از آشنایان آب در آسیاب دشمن می ریزند آن چه را که خود داریم به بیگانه می بخشیم برادر خواهر دوست و همسایه نزدیک را فراموش کرده به همسایه دور می چسبیم آن هم به طمعی واهی , معلوم است که خلیج همیشه فارسمان را خلیج عرب یا خلیج بدون عنوان بخوانند . خلیج همیشه فارس ما نامی به بلندای تاریخ دارد وقتی که آشنا بیگانه پرست می گردد از بیگانه چه انتظار می رود !و اما خلیج همیشه پارس من بگذار عربده کشان عرب وعجم هر چه می خواهند بگویند و بر زبان آورند وخلیج فارسمان را به نام دیگری بخوانند . یاوه این یاوه گویان راچون غباری در طوفان تاریخ به صحرای لوت می سپاریم اما حقیقت تا ابد زنده خواهد بود . دریای همیشه پارس من همیشه پارس خواهد بود همیشه پارس خواهد ماند . بگذار زوزه کشان پارس کنند و همچون سگان هار بخواهند که اوراق زرین تاریخ را به تباهی بکشانند اما خود در گرداب نادانی خود و حقیقت تاریخ محو خواهند شد . . خلیج همیشه فارس من تنها یک نام نیست . تنها یک عبارت نیست . دریای من , دنیای زندگیست . سرزمین عشق است . نیاکان من آن را به نام همیشه جاودان پارس خوانده اند . روزگاری تمام این آبها و خلیج همیشه فارس من از آن ایران جاودان من بوده است . این قورباغکان شیخ نشینی که هنوز در حال دم رقصانی برای اربابکان خود هستند بدانند که در برکه ای زندگی می کنند که تا سالها و همین چند وقت پیش ها از آن ایران عزیز ما بوده است . این گستاخان و اربابان آنها به مدرک و شجره نامه و نظایر آن کاری ندارند . آنها می خواهند قدرت شیطانی خود را به رخ ما بکشند تا با احساسات ملتی بازی کنند که مغولان و یونانیان و حتی خود همین عربها هم نتوانسته اند در گذشته های دور کاری از پیش ببرند . نوروز های ما , چهار شنبه سوری های ما , سیزده به در های ما , مهرگان های ما گواه این است که ما را با در یوزگان تاریخ و وطن فروشان کاری نیست . فراموش کرده اند که روز گارانی از چین تا مصر و از جنوب سیبری تا عربستان کنونی از آن ایران عزیزما بوده است . دریای همیشه فارس من ! نام مقدس پارس را بر قلب خونین خود حک کرده ام تو پاره ای از سرزمین مقدس من ایران عزیز و خونین دل منی . سرزمین من اسیر گرد باد های زمانه گردیده اما همچنان استوار و دلیرانه در اقیانوس تاریخ به پیش می رود . سرزمین من ایران مقدس من ! سرزمین کوروش داریوش و خشاریاریونان شکن ! فرزندان خود را دوست می دارد . سرزمین من تخت جمشید خود را , دریای مازندران را , خلیج همیشگی فارس را , کارون را, زاینده رود را و خوزستان خود را دوست می دارد . و من ایران خود را استوار می خواهم . فریاد می زنم که آری یک مسلمان ملی گرا هستم . اما یک مسلمان وطن فروش نیستم . ماهی خلیج را به بیگانگان نمی دهم نامش را به شیطان تاریخ نمی دهم فریاد می زنم آن چنان که یک وجب از خاک مقدس خود را به بیگانه نخواهیم داد نامت را ای خلیج همیشه فارس حفظ خواهیم نمود و برصفحه عدالت تاریخ خواهیم نوشت این است غرور ملتی که بیگانه نمی پرستد ستم نمی پذیرد. با توطئه بیگانگان و بیگانه پرستان می جنگیم تا خلیج خونین من بداند که اگر باز هم سر به سر تن به کشتن دهیم ..از آن به که کشور به دشمن دهیم . شاید بگویند که این تغییر نامی بیش نیست چرا آن قدر بزرگش کرده ایم ؟/؟ در جواب باید گفت اگر بهایی ندارد چرا دزدان تاریخ یقه صاحب خانه را گرفته اند ؟/؟ ما ملتی هستیم که هویت خود را از یاد نخواهیم برد . باسیلی صورت خود را سرخ نگه داشته ایم . و هر یک همزمان با سیلی خود سیلی خواهیم شد تا دشمنان را به گرداب تاریخ بیندازیم . و من فریاد خواهم زد و تو فریاد خواهی زد و او …..وما فریاد خواهیم زد خلیج همیشه فارس من آسوده باش چون میلیونها با قلب و جان و هستی عشق و ایمان خود فریاد می زنند تا آخرین قطره خون ما و تا آخرین قطره خلیج تو همیشه پارس خواهی بود ….پایان …
در
۲۱:۱۱:۰۰
14
خلیج همیشه پارس