خرمشهر همیشه خرم باد
تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون برای دفاع از سرزمین مقدس آریایی خود می جنگد . سازش نمی پذیرد . با بیگانگان و آشنایان متجاوز در هر لباس و منصبی که باشند می ستیزد که تاریخ بهترین گواه موجود بر این امر است . اسکندریان , چنگیزیان , عربیان و غربیان رفتند و باز هم پرچم مقدس سه رنگ ایران بر افراشته ماند تا ما همچنان به بودن خود افتخار کنیم به شهدای خود ببالیم که با قطره قطره خون خود درخت آزادی و آزادگی را بارور نموده اند کاش قدر خون شهدایمان را می دانستیم . کاش میوه های درخت شهادت و وطن پرستی نصیب عقابها نمی گردید ….خرمشهر آزاد گردید . شهر من , شهر ما , شهر هر , شهر کرد و ترک و لر و فارس و ترکمن و بلوچ و عرب و عجم و ارمن و….آزاد گردید . آزاد گردید تا با ما از آنهایی بگوید که با چشمانی باز در دلش خفته اند واز بیداری می گویند . خرمشهر آزاد گردید .آزاد گردید تا با ما از خاطره های ایثار و اتحاد و میهن پرستی بگوید از آن که در راه خدا و خاک خدا جنگیدن و کشتن و کشته شدن یعنی پیروزی . خرمشهر آزاد گردید تا به ما بگوید که شهرهای خرم و اسیر هنوز تشنه خون سبزند . خرمشهر آزاد گردید به قیمت شهری پر از خون و دنیایی پر از عشق و ایثار … خاک من ! خرمشهر من ! شهر خرم من ! همیشه خرم باشی ! من و امیر سالروز آزادی خرمشهر این شهر قیام و حماسه دلاور مردان ایران زمین را به همه ان صفت تبریک گفته امیدواریم که در سایه هدایت خداوندگار جهان , آباد و آزاد داشته باشیم . شهر من ! ایران من ! همیشه خرم باشی !..
در
۱۹:۲۶:۰۰
4
خرمشهر همیشه خرم باد