توضيحات درباره سوالات دوستان
درود بر همه عزيزان من بارها تذكر دادم كه فقط از 1 آدرس ايميل جهت درخواست دعوت نامه استفاده كنيد اما تعداد زيادي از دوستان نميدونم به جه دليلي از 2 يا 3 آدرس مختلف استفاده كردند و فكر ميكنن درصورتيكه عنوان ايميلهاشون متفاوت باشه سيستم شناسايي نميكنه كه اشتباه است و كسانيكه بيش از يك آدرس جهت ورود استفاده كنن حتي با نام و سروريس دهندهاي مختلف مانند جي ميل و ياهو و … سيستم همه آدرسهاي متعلق به يك نفر رو حذف كرده و امكان ارسال مجدد و مراجعه بعدي رو از شخص خاطي سلب ميكنه لطفا درباره اين موضوع سوال نفرماييد مسئله بعد اينكه دوستانيكه تا كنون مراجعه نكردن بعد از دريافت دعوت نامه تا 24 ساعت آينده مجوزشون رو لغو ميكنم بعلت درخواستهاي زياد و محدوديت دعوت شده ها اينكارو انجام ميدم دوستانيكه هنوز براشون مجوز نفرستادم به همين خاطر است كه بمشكل خورده ارسال دعوت نامه ها ضمنا دوستانيكه مجوز دارن و مانند قبل فقط خواننده و كبي كننده هستند هم در جريان باشند كه درصورتيكه به همين صورت ادامه بدهند با عرض معذرت مجوزشون لغو و به افراد ديكه كه در انتظار دعوتنامه هستن مجوز داده ميشه لطفا فقط به جي ميلم درخواست بديد نه در منسجر و نه در نظرات وب شاد باشيد بدرود
ارسال شده توسط
Unknown
در
۱۹:۲۱:۰۰
7
توضيحات درباره سوالات دوستان