تقدیر و تشکر
سلام به تمامی بازدید کنندگان گرامی و همه ی دوستان گلم بدینوسیله خواستم
در این دقایق پایانی سال 1389 و آغاز سال جدید 1390 از عزیزانی که از
ابتدای کار تا الان با دادن نظرات پر مهرشون من رو شرمنده کردن تشکر کنم
از جمله داداش متین عزیز ماری عزیز مصطفی عزیز فرشته عزیز امیر عزیز و
دیگر دوستان که الان حضور ذهن ندارم و خصوصا اساتید گرامی و ارجمند جناب
عزیز که به من افتخار دادن نوشته های زیباشون رو برام ارسال کردن
تا من در وبسایت منتشر کنم و دوستان از خوندنش لذت ببرن و همچنین امیر
اردلان عزیز که در قسمت مامان آیدا نظر دادن و من رو لایق دونستن کمال
تشکر و قدردانی را دارم برای همگی سالی پر از شادی و سر سبزی و نشاط از
خدای منان خواهانم بیایید در این سال جدید با خود پیمان ببندیم در زندگی
مشترک نصبت به تعهد زناشویی پایبند باشیم با رسم این زمونه پیش نرویم در
دوستی یکرنگ باشیم زیرا دوستی شاید به ازدواج ختم شود و اگر در زمان
دوستی به عشق خود به هر طریقی ( حتی دادن یک اس ام اس به دیگری ) خیانت
کنید در آینده هم تکرار خواهید کرد این ذهنیت غلط و اشتباه که الان
دوستیم و تعهدی نداریم و در زمان ازدواج رعایت میکنیم را از ذهن خود دور
بریزیم و دوستی را بعنوان امتحانی برای پیدا کردن تجربه در زندگی آینده
بکار بگیریم اگر در این امتحان سربلند بودید مطمئن باشید در زندگی
زناشویی خود هم سربلند هستید در پایان خزان غمها و طلوع شادیها را در سال
جدید برای همه ها از هر قوم و نژاد و مذهب و طایفه ای که هستند از
خداوند بزرگ خواهانم ضمنا اگر از بنده کوتاهی و خطایی در این مدت سر زده
به بزرگواری خودتون ببخشید××× دلتون شاد و لبتون خندون کوچیک همه امیـر
×××
ارسال شده توسط
Unknown
در
۱:۳۱:۰۰
8
تقدیر و تشکر