تشکر از مدیران سایت لوتی
بادرودی دیگر به همه خوانندگان و همراهان عزیز این سر مایه ها و همراهان واقعی این مجموعه .. جادارد که از مدیریت محترم امیر عزیز و دیگر یاران و همکاران در این مجموعه و سایت لوتی از جمله آره داداش نازنین کینگ صفر پنج گرامی و پرنسس نازنین مدیریت محترم سایت لوتی که سرانجام قول همکاری و مساعدت را به اینجانب داده اند تشکر نمایم . آنچه بیش از همه اینها برایم ارزش دارد رعایت خصلتهای اخلاقی و اصول انسانی و محبت و نزدیکی دلها به یکدیگر است . می دانم که شاید مدیران محترم سایت لوتی به دلیل انتقاداتی که از آنان داشته ام برایشان سخت باشد که اگر خواسته ای دارم انجامش دهند . از آنجایی که ما در وبلاگ خود نوعی فعالیت آماتوری از نظر عدم فعالیت اقتصادی وعدم توجه به آن را داشته با سیستم فعالیت کاربران در سایت لوتی آشنایی ندارم . واضح تر بگویم زیباتر از گذشت و ومحبت در دنیای خاکی ما چیزی نمی توان یافت . شاید زیباتر از عشق باشد . وشاید آفریننده آن . با گذشت و محبت دلها به یکدیگر نزدیک می گردد و کینه و خودخواهیها از بین می رود . من از مازیار عزیز گله ای نداشته و در مورد من تنها یک مورد کم لطفی داشته که آن هم مقصر سایت شهوانی بوده است . کاربرانی که در این خصوص سهوا یا عمدا اشتباهاتی داشته اند بسیارند . اگر این برای آنان یک شغل و حرفه اقتصادی محسوب می شده که اعتراض من باعث لغو کاربری آنان گردیده خواهش من این است که درصورت صلاحدید به دیده اغماض به آنان نگریسته شود . شاید که اگر عنایت شما پرنسس گرامی زودتر از اینها شامل حال بنده می گردید و تذکرات راهگشایتان نثارکاربران سایت لوتی , امروز شاهد چنین وضعیتی نبودیم . البته جناب کینگ صفر پنج گرامی از نظر کمی چندین برابر بیش از کاربران کم لطف , با لطف و محبت خود این کاستیها را جبران نموده اند و کفه ترازوی داستانهای کپی شده اشاره شده به نام را سنگین تر نموده اندوکاربران مثبت دیگری دیگری همچون ژاک سونرو… شاید در فرصت مقتضی به آن چند داستان باقیمانده نیز اشاره کنم ولی مسئله مهم تر این است اگر کسانی هم باشند که به من فحاشی کرده تمام کینه و نفرتشان از من به خاطر اخراجشان می باشد بخشش را بسیار زیبا می بینم . حتی اگر آن شخص abr135 باشد . و آن بسته به تشخیص و صلاحدید شماست که مستقیما یا از طریق مدیران پایه نسبت به این افراد شناخت داشته باشید . من هرگز از موضع قدرت و انتقام باکسی برخورد نکرده ام . قدرت درقلبهای ماست درعشق و محبت و گذشت . همان گونه که بارها گفته ام به خاطر دست یا علی و لوتی منشانه ای که به امیر داده ام و نسبت به رفتار محبت آمیزی که به من داشته خود را مدیون او می دانم داستانهایم را در این سایت منتشر می کنم ولی به خاطر عشقی که به هموطنان عزیز و فارسی زبانان دارم این رضایت خاطر را خواهم داشت که نوشته های ناقابلم در دیگر سایتها با رعایت قوانین و مقررات منتشر گردد و به روح پاک ندای مظلوم و نگاه جانگدازش سوگند که نه به دنبال شهرتم و نه به دنبال منافع مالی . درهرحال همان گونه که خود فرموده اید افرادبسیاری در مجموعه شما فعالیت دارند ولی در مجموعه ما که تنها به داستان می پردازد فقط دونفر …واین بیشتر برآنم داشته که از حقوق معنوی خود و این مجموعه دفاع نمایم . در این رهگذر توهین و انتقاداتی هم در قالب پیام و داستان وجود داشته اما من عادت ندارم که در محاوره به کسی هتاکی نمایم شاید بعضی از کاربران بدترین هتاکی ها را نثارم کرده باشند ومی کنند ولی چه زیبا خواهد بود که آنان قانون مدارانه و با عشق به کار خود ادامه دهند . همان گونه که بارها و بار ها گفته ام سایت لوتی بسیار گسترده و پرمحتواست درکنار داستانهای سکسی و فیلمهای آن چنانی به مسائل اخلافی فرهنگی و سیاسی می پردازد هرقشری می توانند به نوعی وارد این مجموعه شده وراضی باشند ولی چه جالب خواهد بود که خود به آنچه در زمینه اخلاق می گوییم پای بند باشیم . درمحیطی که من هستم به دشواری می توان نوشت و به دشواری می توان اندیشید . از این روست که نوشته های خود را غنیمتی می دانم که برای آن جنگیده ام . می دانم که درکم می کنید آن چنان که دوستان نیک و همدردی چون آره داداش و کینگ صفر پنج چنین کرده اند . درمجموعه امیر داستانها همه جدید و به نگارش وانتشار روز می باشد . داستان عاشقانه هم نوشته می شود . با احترام به تک تک نظرات پاسخ داده می شود .. خانه , خانه عشق است آنچنان که چنین خانه ای را شما هم در سویی دیگر دارید واگر انتقادی در گذشته داشته ام به این دلیل بوده که دلم می خواسته بدانید که اگر از لوتی یا همان سایت لوتی به عنوان یک بزرگ یاد می شود این شما هستید که بزرگش کرده اید و باید بزرگش نگاه دارید و این شما هستید که بزرگی می کنید که اگر حق معنوی کوچکترهایی چون من زیر پا نهاده شود چگونه می توان بزرگی نمود ؟/؟! اما امروز خوشحالم و سپاسگزار که پس از یک سال اعتراض همراهی وحمایت شما را احساس می کنم ومی دانم که از طریق کاربران شایسته ای چون کینگ صفر پنج و از این پس سایر دوستان این مشکلات به حداقل خواهد رسید و یا اصلا وجود نخواهد داشت . نمی دانم با شرایط جدید امکان کپی برداری هست یا نه . درهرحال من همان گونه که بار ها گفته ام با اصل کپی مخالفتی ندارم و خوانندگان آزادند که به گشت و گذار در هر سایتی که می خواهند بپردازند . وپیام همیشگی من این است که همه چیز را برای همگان بخواهیم . چون کوروش قدرتمند , چون کوروش بخشنده و چون کوروش مهربان باشیم . با شادیهای دیگران شادگردیم و شریک غمهای آنان باشیم . پرنسس عزیز! درون من آنی نیست که در قلم سکسی ام وجود دارد . درونم را می توانید در داستانهای عاشقانه و یا مذهبم بجویید . پرنس و پرنسس دلها بودن زیباست . امیدوارم که چون ملکه ای مهربان و بی ریا که تصویراورا در کنار نام خود قرار داده اید بر دلها حکومت کنید . این زیباترین و حرفه ای ترین اقدام شما در این سایت بوده که حتی از آنجایی که احساسم بر آن بوده که توجهی به انتقادات ندارید از شما گله مند بوده ام . درهر حال احساسات و انتظارات قلبی خود را تا آنجا که اندیشه ام فرمان می داده بیان داشته ام . امید است در آینده ترتیبی اتخاذ شود که شاهد انتقاد و یا مجبور به انتقاد نباشیم که هیچ چیز چون تشویق در پیشبرد کارها به آدمی دلگرمی نمی دهد . بیش از این وقت گرانبهایتان را نمی گیرم . امیدوارم سرزمین مجازی لوتی , پادشاه و ملکه ای واقعی داشته باشد ومی دانم که جز این نمی خواهید . با درود به مدیریت محترم این مجموعه امیر گل و درود به شما پرنسس عزیز و پرنس گرامی و کینگ صفر پنج دوست داشتنی و آره داداش این همراه همیشگی دو مجموعه ودرود به همه خوانندگان فارسی زبانی که از همه سایتها و وبلاگها بازدید می نمایند همه شما را به خدای بزرگ می سپارم . سربلند باد ایران و ,برافراشته باد پرچم سه رنگ سبز و سفید سرخ ایران زمین آریایی در آسمان آزادی . به امید فردایی روشن .. خدانگه دار …
در
۱:۲۶:۰۰
10
تشکرازمدیران سایت لوتی