باز هم سلام
با سلامی گرم به همه شما دوستان و نازنینان و عزیزان گلم .. خانواده ای به ظاهر مجازی اما با حقیقت عشق دوستی و محبت . چند روزی را در خدمت شما نخواهم بود از این رو داستانهای چند روز را با هم منتشر کرده ام . هر چند این روزها شاید به خاطر فصل امتحانات و مشغله های دیگر از تعداد نظرات دوستان کاسته شده اما جهت احترام و ادب نسبت به شما عزیزان بر خود لازم دانستم که این مسئله را عنوان کرده اگر مدیریت محترم امیر عزیز فرصت آنرا بیابد در این مدت نظرات را منتشر خواهد نموده در غیر این صورت پس از باز گشت در اواخر هفته آینده راسا اقدام خواهم نمود . هر چند شاید مدت زمان دوری از شما کوتاه باشد اما برای من که به شما عادت کرده ام بسیار طولانی به نظر می رسد . شرایط به گونه ای بوده که این غیبت چند روزه را اجتناب ناپذیر نموده است وگرنه به خاطر درکنار شما بودن بار ها و بار ها از سفر های تفریحی ورفتن به بسیاری از میهمانی ها ومجالس خود داری کرده ام . امید وارم به بزرگواری خود بنده را ببخشایید . فرارسیدن سال نو مسیحی را به همه مسیحیان نازنین تبریک و تهنیت عرض نموده امیدوارم که سال 2013 سال نزدیکی هر چه بیشتر دلها به یکدیگر باشد . آرزوی همیشه وهر سال ما .. آرزوی سالهای گذشته و سالهای آینده .. بیایید از خود آغاز کنیم که با شادی دیگران شاد باشیم دلهای نا آرام را آرام سازیم .. تا آنجا که می توانیم گذشت داشته باشیم هر چند که به ما ستمی شده باشد . درضمن فرصت نشد که به مناسبت ژانویه مطالب مفصل تری بنویسم ولی داستان میلاد عشق را به مناسبت ژانویه سال 2012 بلافاصله پس از پیام تبریک سال نو منتشر کرده بودم و توصیه می کنم طرفداران داستانهای عشقی و احساسی این داستان را که با شب سال نو مسیحی هم مناسبت داره مطالعه کنند . میشه مطلب شماره 2 سال 2012 این سایت . احتمالا این پیام را در نیمه شب شنبه منتشر خواهم کرد وقبل از وداع موقت چند روزه چند ساعتی را در خدمت شما خواهم بود . پس اگر نظراتی داشته و مسائلی را قابل طرح شدن می دانید سریعا اعلام بفر مایید تا پاسخگوی نظرات شما یاران باوفاو همراهان همیشگی ام باشم . سربلندی و تندرستی شما را از ایزد منان مسئلت دارم ….
در
۰:۱۰:۰۰
16
باز هم سلام