آبی عشق 109

آبی عشق 109

وقت تقسیم  کارتهای عروسی رسیده بود . -نستوه تو چه احساسی داری . از این که می خوای پا به دنیایی بذاری که نمی دونی اون طرفش چه بر نامه هایی واست چیده شده -چی داری میگی مهری . این رسم زمونه هست . زن و مرد آرامش هم میشن . -فکر می کنی منم بتونم آرامش تو بشم ؟/؟ بتونم خوشبختت کنم ؟/؟ -آره تو می تونی . تو خیلی مهربونی . خیلی دوست داشتنی هستی . -واسه همین مهربونی هامه که دوستم داری ؟/؟ که با منی ؟/؟ -مهری من دوستت دارم -چقدر بی احساس اینو بیان می کنی . فکر نمی کنی که یک زن  با اون عاطفه و احساس لطیف خودش دوست داره حس کنه که مردش عشقش تمام هستی و وجودش با تمام وجودش بگه که دوستش داره ؟/؟ نستوه به نظر تو  چه عاملی باعث میشه که ما همیشه همدیگه رو دوست داشته باشیم . عاشق هم باشیم . زندگی ما یکنواخت نشه . پایه و اساس درستی داشته باشه .. -نسبت به هم صادق باشیم . به هم دروغ نگیم . عشق خیلی قشنگه . -آره خیلی قشنگه . مثل یه درخت با گلهای رنگارنگ .-گلهای عشق گلهای یکرنگی هستند . چته مهری . -هیچی من می بینم تو داری از دواج می کنی ولی انگار هیچ هیجانی نداری . -چیکار کنم مهری . خسته ام . حالا باید بریم کارت تقسیم کنیم . -نمی دونم چرا این روزا نسیم خیلی ناراحت و گرفته هست . ولی فکر کنم یک شوهر خوب گیرش بیاد تمام مشکلاتش حل شه .. -ولی اون نمی خواد شوهر کنه .. -تو اینو از کجا می دونی نستوه . مگه درددلهاشو به تو میگه ؟/؟ -نه .. اون قبلا با نازی خیلی دوست بود . -یعنی با نازی درددل می کنه ؟/؟ ..هنوز نستوه در شوک سوتی بود .. می خوام یه سری به نسیم بزنم و بعد بریم کارتها رو تقسیم کنیم . -هر چی تو بگی .. ولی خیلی دیر شده . دو سه روز پیش باید این کار رو می کردیم -میگی حالا کارت ندیم ؟/؟-چرا .. فضا برای یک عروسی باشکوه آماده بود . … باغ در آرامش قبل از طوفان به سر می برد . نسیم در اندیشه نستوه وعذاب آینده ای که از همین حالا مجسمش می کرد سرشو به درخت تکیه داده بود . به آسمون آبی نگاه می کرد .نستوه از مهری فاصله گرفت تا مهری با دوستش خلوت کنه .. -نسیم حالت چطوره -به آسمون آبی نگاه می کنم و به سر نوشت خودم . به این که من چه  رفتاری داشته باشم چیکار کنم که از زندگی خودم لذت ببرم . -من می تونم کمکت کنم . یه چند تا راه حل دارم که تو چه جوری از زندگیت راضی باشی . . . این بار می تونی علاوه بر این که خودت رو می کشی چند نفر دیگه رو هم با خودت به کشتن بدی . خیلی لذت بخشه وقتی آدم می بینه بقیه جلوش دارن دست و پا می زنن دارن جون میدن . اون وقت خودشو هم می کشه تا هیشکی بهش دسترسی نداشته باشه . خیلی لذت بخشه .. یه کار دیگه هم می تونی بکنی . زندگی خودت رو بذاری بر پایه دروغ و نیرنگ و فریب . لذت ببری از حقه بازیهات .. نسیم قلبش وجودش لرزید . حس کرد که مهری چی می خواد بگه .. حس کرد که اون متوجه عشق اون و نستوه شده ولی اگه متوجه نشده باشه چی .. پس باید طوری حرف بزنه که هم مقصود خودشو برسونه ودر هر دو حالت شرایط یکی باشه . یعنی حرفش نتیجه داشته باشه -مهری یه چیزی رو نگفتی .. حتی میشه به خاطر رفیقش خودشو فدا کنه چون حس می کنه نمی تونه پا به راهی بذاره که مقصدی داشته باشه .. -تو نمی دونی که مقصد عشق کجاست ؟/؟نسیم ! تو هم مقصد عشقو می شناسی هم مقصد ایثارو . شاید اولش این طور نبود ولی حالا حس می کنم که تو داری  به خاطر دوستت بهای سنگینی میدی . ایثار به چه قیمتی ؟/؟! تو اسم خودت رو میذاری دوست ؟/؟ شاید حالا داری ایثار می کنی ولی فکر نکردی منم احساس دارم ؟/؟ منم انسانم ؟/؟ منم عاطفه دارم ؟/؟ اما من شاید یه سال نشه که عاشق کسی شدم که عاشقم نیست ولی تو ده ساله که داغ این عشق , رو قلبت نشسته هر لحظه هر ثانیه داره تو رو می سوزونه . حداقل چرا وقتی که فهمیدی نستوه بیگناهه به سمتش نرفتی . چرا نخواستی خونه عشقتو از تو بسازی .. یعنی من این قدر برات عزیز بودم که خواستی  خودت رو به کشتن بدی ؟/؟ نسیم اشک می ریخت و نمی تونست حرفی بزنه ……… -مهری  شاید تو حالا بفهمی احساس یک دلشکسته رو . ولی من اونو سالها پیش فهمیدم . هر چند اشتباه می کردم . نمی خواستم این عذاب درد ناک و بی اندازه درد ناک بیاد سراغ یکی دیگه . سراغ یک امید واری که زندگی خودشو در عشق چشم آبی خودش خلاصه شده می بینه . -و تو عاشق اون چشم آبی بودی .. از سالها پیش و اونم به خاطر تو بود که عذاب می کشید و به خواسته تو بود که قبول کرد با من از دواج کنه . چه عشق و ایثار قشنگی . رفیق ! آخه به خاطر چی ؟/؟ من ارزششو داشتم ؟/؟ فکر نمی کنی منم نابود شدم ؟/؟ منم بی شخصیت شدم .. اما اینا مهم نیست . من فقط موندم چرا تو وقتی که فهمیدی اشتباه کردی نخواستی جبرانش کنی . بمیرم برای عشقم چقدر عذابش دادی . ده سال اون جوری .. ازش خواستی باهام ازدواج کنه .. وقتی هم که فهمیدی بیگناهه بازم خواستی که با من بمونه .. سه بار عذابش دادی . حالا عذابهای دیگه به جای خود .. تو چه جوری دلت اومد این همه اونو شکنجه کنی ؟/؟ ادعا می کنی عاشقشی ؟/؟-بس کن مهری .. بس کن .. دیوونم کردی .. به خاطر تو .. به خاطر تو .. و به خاطر این که حس کردم لیاقتشو ندارم . خب تو درکش می کنی . تو براش فداکاری می کنی . تو از همون اول هم می گفتی بیگناهه . . چشای من کوره .. من حالیم نیست من هیچی رو نمی بینم . من هیچی رو نمی بینم . تو خوب درک می کنی . تو می تونی خوشبختش کنی . اونم همه چی رو قبول کرده . دیگه چی می خوای . ولم کن مهری . -ببینم یه خواستگار خوب سراغ دارم باهاش ازدواج می کنی ؟/؟-بس کن . من نمی خوام تا آخر عمرم دست مردی به من برسه -دستای نستوه چی اونو هم نمی خوای ؟/؟ فکر کردی من مثل توام ؟/؟ -چرا درکم نمی کنی . من عذابش دادم . به دردش نمی خورم . من حتی به درد مردن هم نمی خورم . مهری با انگشت صد متر اون طرف تر رو نشون داد. می بینی تو به دردش نمی خوری ؟/؟ هنوزم توی فکره . هیچ هیجانی نداره . تو به دردش نمی خوری ؟/؟  این عشقه که تصمیم می گیره کی به در د کی و چی به درد چی می خوره . تو چی کاره ای که بخوای تصمیم بگیری . عزیزم . خواهر من .. دوست من رفیق من همه چیز من . می دونی نسیم با همه اینا دوستت دارم . تو خیلی بزرگی . تو خیلی مهربونی . تو خیلی فداکاری تو خیلی بهتر از منی بهتر از خیلی از آدمای خوب دنیا . کی میگه تو بدی ؟/؟ کی میگه تو نمی تونی عشق منو خوشبخت کنی ؟/؟ وقتی اون خوشبخت شه منم احساس خوشبختی می کنم . می دونی چرا تو از من فداکار تری ؟/؟ من اگه جای تو بودم اگه نستوه  عاشق من بود اگه ازت التماس می کرد که پیشش بمونی من از خدا ی عشق اجازه می گرفتم و پیش پاهاش به خاک می افتادم اما تو ازش گذشتی . گذشتی تا خاکش کنی ؟/؟ مگه این همون چیزی نیست و نبوده که از 15 سالگی براش حرص خوردی .. . نسیم  تو و اون برای هم ساخته شدین . من دیگه با نستوه کاری ندارم . اونو می سپارمش به دست تو . می دونم خیلی بیشتر از من و بهتر از من قدرشو می دونی . اونم قدرتو رو می دونه . آدم قدر چیزی رو که براش سختی کشیده می دونه . منم مثل یک دوست کنارتون می مونم . فراموش می کنم چی بر سرم اومده .. -مهری .. نههههه .. به خاطر من -رفیق تو به خاطر من  خودت رو کشتی . من به خاطر تو تب نکنم ؟/؟ پس دوستی به چی میگن ؟/؟ -مهری هنوزم عاشقشی ؟/؟ -ببینم نسیم وقتی که اونو یک دیو خائن حسابش می کردی عاشقش نبودی ؟/؟ وقتی که ازش نفرت داشتی دوستش نداشتی ؟/؟ من چطور می تونم عاشقش نباشم وقتی که حس می کنم فرشته ها ازش درس عشق و محبت می گیرن . نسیم امانت تو رو برات پسش آوردم . -نه مهری .. نمی خوام قلبت این جوری بشکنه .. -نسیم عشقو نمیشه قسمت کرد . نستوه قسمت من نبوده . نستوه نستوه … نستوههههههههههه …. مهری با حرص و نا امیدی عشقشو فریاد می زد . درد در تمام وجودش ریشه دوانده بود . نستوه وقتی اون دو تا رو در اون شرایط دید همه چی رو فهمید . -چرا با قلب من بازی کردی نستوه ! چرا ؟/؟ تو فقط نشون دادی که عاشق نسیمی .. ولی من می بخشمت . چون دوستت دارم . اگه نبخشمت چیکار می تونم بکنم . .دستمو ول کن . دنبالم نیا . نذار بیشتر از این زجر بکشم . ولی حالا خوشحالم که می بینم شما دو تا  با همین . لذت می برم از این که عاشقا به هم می رسن .. مهری خودشو از نستوه رها کرد .. -استاد …استاد …استاد نستوه سرشو بر گردوند . ستایش رو دید بیشتر از پنجاه شصت متری باهاش فاصله داشت . فهمید که اون بوده که همه چی رو به مهری گفته . ستایش شست دست راستشو برد بالا یعنی موفقیت ….-استاد !… استاد !… نستوه دوباره روشو به سمت ستایش بر گردوند .. این بار ستایش با دو انگشت سبابه و میانی دست راستش یه علامت وی انگلیسی رو براش فرستاد یعنی پیروزی .. نستوه همراه با گریه می خندید .. و برای سومین بار .. -استاد! استاد !.. .. نستوه بازم سرشو بر گردوند . این بار ستایش کف دو تا دست و پنجه هاشو به علامت اتحاد و پیوند دوعاشق قلاب کرده بود . این دفعه  نسیم و نستوه دو تایی شون می گریستند و می خندیدند . .مهری دیگه به ستایش رسیده بود . حالا دیگه اونا یه درد مشترک داشتند . استاد خودشو انداخت توی بغل دانشجوش . مهری در میان باور ها و نا باوری ها اشک می ریخت و ستایش با هق هق آرامش خود می خواست که مهری رو آرومش کنه …. ادامه دارد … …

در

۰:۲۹:۰۰

آبی عشق 109

بازدید 6,142

🔥 داستان‌های مرتبط پیشنهادی:

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

🔥

ویدئوهای پیشنهادی

در حال دریافت ویدئوها...
۲ هفته پیش ۰:۲۹
👁 ۱۱.۲K ❤️ ۶۴۵
۳ ساعت پیش ۲:۰۳
👁 ۱۶.۶K ❤️ ۱۵۹
۲ هفته پیش ۰:۱۹
👁 ۱۵.۷K ❤️ ۶۲۲
۲ هفته پیش ۱:۲۳
👁 ۴.۳K ❤️ ۲۳۲
۲ هفته پیش ۳:۰۰
👁 ۴.۶K ❤️ ۱۵۲
۲ هفته پیش ۰:۳۰
👁 ۷.۰K ❤️ ۲۸۰
۲ هفته پیش ۰:۳۱
👁 ۲.۱K ❤️ ۱۲۷
۲ هفته پیش ۰:۳۱
👁 ۴.۲K ❤️ ۳۱۰
۲ هفته پیش ۳:۲۲
👁 ۴.۷K ❤️ ۴۷۷
۴ روز پیش ۱:۴۱
👁 ۱۹.۵K ❤️ ۱,۰۲۹
۲ هفته پیش ۷:۳۰
👁 ۲.۴K ❤️ ۲۴۴
۱ هفته پیش ۱:۲۳
👁 ۱۴.۸K ❤️ ۱۵۷
۷ روز پیش ۳:۴۶
👁 ۱۱.۰K ❤️ ۳۷۶
۲ هفته پیش ۱:۴۰
👁 ۱۴.۱K ❤️ ۴۸۳
۲ هفته پیش ۱۳:۲۰
👁 ۱۸.۲K ❤️ ۴۶۹
۴ روز پیش ۶:۵۷
👁 ۶.۶K ❤️ ۵۸۱
۲ هفته پیش ۱:۳۵
👁 ۱۸.۸K ❤️ ۱۶۴
۲ هفته پیش ۲:۴۶
👁 ۴.۵K ❤️ ۴۷۸
۲ هفته پیش ۰:۳۳
👁 ۱۱.۸K ❤️ ۵۲۰
۲ هفته پیش ۰:۳۶
👁 ۲۵.۷K ❤️ ۹۰۴
۲ هفته پیش ۵:۰۵
👁 ۱۰.۱K ❤️ ۴۲۹
۲ هفته پیش ۰:۵۹
👁 ۶.۳K ❤️ ۷۷۰
۵ روز پیش ۲:۵۰
👁 ۱۸.۷K ❤️ ۲۸۲
۳ روز پیش ۰:۰۰
👁 ۴.۸K ❤️ ۹۸۱
۲ هفته پیش ۰:۲۱
👁 ۲.۶K ❤️ ۲۸۴
۲ هفته پیش ۰:۳۱
👁 ۵.۲K ❤️ ۳۷۰
۳ روز پیش ۲:۵۰
👁 ۲۱.۶K ❤️ ۰
۲ هفته پیش ۱:۰۸
👁 ۲.۶K ❤️ ۱۹۶
۲ هفته پیش ۱۰:۵۴
👁 ۵.۷K ❤️ ۱۵۵
۲ هفته پیش ۱۰:۰۰
👁 ۲.۶K ❤️ ۲۳۰
۲ هفته پیش ۰:۱۴
👁 ۱۴.۷K ❤️ ۷۸۵
۲ هفته پیش ۴:۲۷
👁 ۲.۷K ❤️ ۲۱۰
۲ هفته پیش ۶:۲۵
👁 ۲۱.۹K ❤️ ۵۶۵
۴ روز پیش ۲:۱۰
👁 ۲۰.۹K ❤️ ۶۳۸
۲ هفته پیش ۰:۵۶
👁 ۳.۸K ❤️ ۲۹۹
۴ روز پیش ۴:۰۷
👁 ۷.۲K ❤️ ۴۵۱
۲ هفته پیش ۰:۳۲
👁 ۲.۳K ❤️ ۴۶۴
۲ هفته پیش ۱:۰۰
👁 ۴.۲K ❤️ ۱۲۵
۲ هفته پیش ۷:۰۷
👁 ۱۳.۵K ❤️ ۶۹۰
۲ هفته پیش ۱۰:۴۰
👁 ۱۴.۱K ❤️ ۳۹۸
۱ هفته پیش ۵:۳۷
👁 ۴.۱K ❤️ ۴۴۱
۲ هفته پیش ۰:۳۶
👁 ۳.۳K ❤️ ۲۶۹
۲ هفته پیش ۱:۵۴
👁 ۸.۴K ❤️ ۲۴۶
۲ هفته پیش ۲:۲۴
👁 ۱.۹K ❤️ ۰
۱ هفته پیش ۱:۴۷
👁 ۱۱.۴K ❤️ ۴۶۶
۲ هفته پیش ۶:۰۱
👁 ۲۰.۵K ❤️ ۱۶۷
۲ هفته پیش ۴:۵۵
👁 ۳.۴K ❤️ ۱۴۵
۲ هفته پیش ۱:۰۶
👁 ۲.۸K ❤️ ۲۷۱
🔔
هنگام کلیک و باز کردن لینک‌ها صفحات تبلیغاتی باز شوند. آن‌ها را ببندید همچنین در صورت پخش نشدن ویدئو از دکمه دانلود ویدئو استفاده کنید یا فیلترشکن خود را عوض کنید
App

نصب اپلیکیشن