آبی عشق 78

آبی عشق 78

مرگ یک بار شیون یک بار . گردن که نمی خواد بزنه . منم آدمم . من که پیش خودم غرورمو زیر پا گذاشتم . من که دوستش دارم . دیوونه شم . چرا نشون ندم . اون باید بدونه . اگه ندونه به ضرر خودمه . من دوستش دارم دوستش دارم .. تو باید اینو بدونی ..تو باید بدونی که ستایش ستایشت می کنه …… نسیم نمی دونست واسه چی از موضع خودش عقب نشینی کرده . شاید به این خاطر که تا حدودی دل نستوه رو به دست بیاره ؟/؟ نه این طور نیست .. ولی حس می کرد که همین طوره . مگه می تونست سوزش حاصل از داغ عشقی رو که سالها قبل رو دلش نشسته فراموش کنه ؟/؟ مگه می تونست فراموشش کنه ؟/؟ ..نه من هیچوقت برای تو نمیشم . هیچوقت .. یاد تو رو در قلبم دفن می کنم .. خدای من این دو تا که هنوز با همند .. -ستایش یه چند دقیقه ای اینجا باش من با خانوم بهاری کاری دارم . -می خوای من ازش تشکر کنم -اونو که باید انجام بدی .. ستایش دوست نداشت این حرفو از زبون نستوه بشنوه .. -به خاطر شما حاضرم ولی می دونم اون این کاررو از ته دلش انجام نداده و یک فشار هایی برش وارد اومده . نستوه به طرف نسیم رفت . بریم  دفتر -ما صحبت محرمانه ای نداریم . حرفتو بزن -نسیم با برده ات داری حرف  می زنی ؟/؟ اصلا بهت نمیاد مدرس باشی . -بهم خیلی چیزا نمیومد و نمیاد . به تو هم همین طور . تو کی می خوای دست از سرم ورداری . کاری به کار اون دختر بیچاره نداشته باش . با احساسات اون بازی نکن . ببینم به اون چه وعده ای دادی ؟/؟ وعده از دواج ؟/؟ ببینم درختای پرتقال باغ شما رشدشون خیلی خوب بوده . هرچی باشه بیشتر از باغ لواسون می پوشونه . -نسیم چقدر گناه می کنی . تا کی می خوای زخم زبون بزنی . تاکی می خوای بهم تهمت بزنی . من همون آدمم . شاید عاشق تر از اون وقتا . اون وقتا که  زیر درخت عشقمون با هم پیمان بستیم . نستوه حس کرد که  غرق در عالمی شده که ممکنه همه متوجه این تغییر روحیه اش بشن .. -نسیم فقط خواستم بابت تجدید نظر در حرکتت نسبت به دانشجوها ازت تشکر کنم -یه وقتی فکر نکنی به خاطر تو این کارو کردم .. ستایش که از  دور شاهد و ناظر حرکات اونا بود از این حال و روز نستوه تعجب می کرد . چرا قیافه نستوه در هم شده . چرا نسیم داره کاری می کنه که طلبکار نشون میده . اصلا به من چه مربوطه . من یکی که دیگه می ترسم پامو بذارم کلاسش . اصلا به این استاد نمیشه اعتماد کرد و دل خوش بود . خیلی ها هم با این که این  نسیم مثلا بهشون لطف کرده بود همین تصمیمو داشتن . اتفاقا بیشتراشون اومده بودن واسه انتخاب واحد . چهارده پونزده نفری دورشو گرفته بودند و از خانوم بهاری بد می گفتند .. -دخترا پسرا  بچه های خوب .. اصلا میگیم خانوم بهاری هیچی استاد نباشه و یک فرد معمولی .. به نظر شما درسته که این جور پشت سرش حرف بزنیم و ازش فرار کنیم ؟/؟ اگه کلاسای بقیه پرشه خود به خود بقیه فرستاده میشن کلاس اون . پس فکر نکنین که می تونین از دستش در برین -ولی اون واحدا رو پاس نمی کنیم -تا به کی ؟/؟ لجبازی ها رو بذارین کنار .. ستایش هم با این که با بقیه دانشجوها موافق بود ولی واسه این که دل نستوه رو  به دست بیاره ازش دفاع کرد و گفت بچه ها اگه بازم مشکلی پیش اومد استاد نوروزی ازمون حمایت می کنه .مثل حالا که اگه نبود صد سال دیگه از خانوم بهاری نمره بگیر نبودیم -خانوم ستوده ادامه نده .. صدای نستوه طوری بالا رفته بود که به ستایش بر خورد . از اون محیط  فاصله گرفت .. انتظار نداشت که عشقش اون بر خوردو باهاش داشته باشه . اونم پیش بقیه .. نستوه که فهمیده بود تند بر خورد کرده از بقیه فاصله گرفت و خودشو به ستایش رسوند . دوست نداشت که اونو ناراحت ببینه . می خواست از دلش در بیاره . -من دارم میرم اگه جایی می خوای بری برسونمت . ستایش می خواست قهرشو بیشتر نشون بده ..-فکر کنم انتخاب واحد داری . .. -می تونم فردا انجام بدم .. -پس باهام میای ؟/؟ دختر سری تکون داد و همراه نستوه رفت . -چیه دختر گرفته ای ؟/؟ می دونم پیش بقیه نباید صدامو بالا می بردم . می خواستی  از من و از خانوم بهاری هر دو دفاع کنی . ولی به قیمت کوچیک کردن اون که نمی تونی منو بزرگ کنی -ولی اگه شما نبودین اون پدر همه مونو در میاورد . مگه غیر از اینه . شما هیچوقت بهم دروغ نمیگین . -ببین ستایش من باهاش حرف زدم اونم به لحنی شدید و تند ولی دلیل نمیشه به خاطر حرفای من کوتاه اومده باشه دختر تو مشکلی داری ؟/؟ می تونم برادرانه و به عنوان یک بزرگتریه چیزی بپرسم . راستشو میگی ؟/؟ فکرنکنی من بهت بی احترامی کردم -هرچی می خوای بپرس .. -عاشق شدی ؟/؟ ستایش که از واژه برادرانه بدش اومده بود با شنیدن این جمله تمام بدنش لرزید .. -جوابمو گرفتم ستایش ولی می دونی یک دختر باید متانت خودشو داشته باشه . باید بذاره که پسر پا پیش بذاره . ولی تو که اهل این چیزا نبودی .. در هر حال این نیاز طبیعی یک انسانه که جفتشو پیدا کنه . هر کمکی که از دستم بر بیاد دریغ نمی کنم …. ادامه دارد … …

در

۰:۲۵:۰۰

آبی عشق 78

بازدید 3,227

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

🔥

ویدئوهای پیشنهادی

در حال دریافت ویدئوها...
۲ هفته پیش ۱۷:۲۳
👁 ۲۱.۵K ❤️ ۵۲۷
۲ هفته پیش ۶:۰۸
👁 ۲۱.۷K ❤️ ۴۷۳
۲ هفته پیش ۲:۱۹
👁 ۳.۰K ❤️ ۱۷۴
۲ هفته پیش ۰:۳۷
👁 ۱۳.۶K ❤️ ۶۳۵
۴ روز پیش ۱:۲۱
👁 ۱۸.۲K ❤️ ۹۵۲
۲ هفته پیش ۶:۲۵
👁 ۲۱.۹K ❤️ ۵۶۵
۲ هفته پیش ۱:۲۶
👁 ۴.۱K ❤️ ۱۱۰
۲ هفته پیش ۱۸:۰۲
👁 ۳.۰K ❤️ ۳۵۹
۲ هفته پیش ۰:۵۵
👁 ۵.۳K ❤️ ۲۵۶
۲ هفته پیش ۱:۱۳
👁 ۱۶.۲K ❤️ ۲۳۵
۲ هفته پیش ۰:۳۷
👁 ۲۴.۸K ❤️ ۹۹۳
۳ روز پیش ۰:۰۰
👁 ۴.۸K ❤️ ۹۸۱
۲ هفته پیش ۲:۵۹
👁 ۸.۹K ❤️ ۸۷۶
۱ هفته پیش ۱۲:۰۱
👁 ۵.۸K ❤️ ۶۵۰
۵ روز پیش ۰:۰۰
👁 ۳.۷K ❤️ ۳۸۰
۲ هفته پیش ۱۰:۰۰
👁 ۲.۶K ❤️ ۲۳۰
۲ هفته پیش ۰:۴۱
👁 ۱۴.۹K ❤️ ۲۴۴
۲ هفته پیش ۴:۰۴
👁 ۳.۲K ❤️ ۴۵۹
۲ هفته پیش ۰:۳۱
👁 ۴.۲K ❤️ ۳۱۰
۲ هفته پیش ۵۷:۳۶
👁 ۱۷.۱K ❤️ ۷۲۵
۱ هفته پیش ۰:۴۷
👁 ۱۷.۵K ❤️ ۷۹۲
۲ هفته پیش ۴:۳۸
👁 ۱۸.۹K ❤️ ۷۱۱
۲ هفته پیش ۰:۴۸
👁 ۱۰.۴K ❤️ ۸۴۸
۲ هفته پیش ۰:۲۱
👁 ۲.۶K ❤️ ۲۸۴
۲ هفته پیش ۱:۰۵
👁 ۶.۳K ❤️ ۴۶۳
۲ هفته پیش ۰:۲۹
👁 ۲.۷K ❤️ ۳۱۴
۲ هفته پیش ۲۲:۱۵
👁 ۲.۵K ❤️ ۲۵۳
۲ هفته پیش ۲:۲۴
👁 ۱.۸K ❤️ ۰
۳ روز پیش ۱:۰۴
👁 ۱۵.۶K ❤️ ۴۴۴
۲ هفته پیش ۸:۴۶
👁 ۳.۰K ❤️ ۴۲۳
۲ هفته پیش ۱:۴۴
👁 ۱۵.۷K ❤️ ۱۳۵
۱ هفته پیش ۰:۳۸
👁 ۱۳.۳K ❤️ ۴۳۰
۲ روز پیش ۰:۳۹
👁 ۱۸.۵K ❤️ ۵۶۱
۲ هفته پیش ۶:۴۴
👁 ۱۵.۵K ❤️ ۹۲۷
۲ هفته پیش ۲:۰۴
👁 ۴.۴K ❤️ ۲۲۱
۱ هفته پیش ۱:۴۷
👁 ۱۱.۴K ❤️ ۴۶۶
۲ هفته پیش ۰:۳۰
👁 ۲.۲K ❤️ ۲۷۴
۲ هفته پیش ۱:۵۱
👁 ۱۲.۴K ❤️ ۴۰۸
۲ هفته پیش ۵:۱۱
👁 ۱۳.۰K ❤️ ۳۸۴
۲ هفته پیش ۱۱:۰۶
👁 ۲.۳K ❤️ ۳۷۵
۲ هفته پیش ۱۷:۰۲
👁 ۴.۸K ❤️ ۳۹۵
۲ هفته پیش ۰:۵۹
👁 ۱۲.۲K ❤️ ۶۴۶
۲ هفته پیش ۶:۰۳
👁 ۱۳.۴K ❤️ ۳۴۴
۲ هفته پیش ۰:۵۱
👁 ۵.۰K ❤️ ۳۶۳
۲ هفته پیش ۲۷:۲۹
👁 ۲۰.۲K ❤️ ۲۴۹
۲ هفته پیش ۰:۳۰
👁 ۲۴.۴K ❤️ ۷۱۲
۲ هفته پیش ۱:۳۰
👁 ۱۲.۵K ❤️ ۲۶۳
۲ هفته پیش ۱:۰۶
👁 ۵.۲K ❤️ ۳۷۹
🔔
هنگام کلیک و باز کردن لینک‌ها صفحات تبلیغاتی باز شوند. آن‌ها را ببندید همچنین در صورت پخش نشدن ویدئو از دکمه دانلود ویدئو استفاده کنید یا فیلترشکن خود را عوض کنید
App

نصب اپلیکیشن