درددل
باسلام ودرود فراوان به همه بازدید کنندگان خوانندگان و دوستان و عزیزان . عزیزانی که قلبم و قلمم برایتان می تپد . عزیزانی که دوست دارم خواسته های تک تکتان را در اسرع وقت انجام دهم .فرصت و تمرکز زیاد می خواهد تا آنچه را که می خواهید با کیفیتی بهتر ارائه دهم . در هر حال آنچه بر آنم داشت که به این صورت و از طریق پیام با شما در ارتباط باشم این است که یکی دوروز است ورود به اینترنت مثلا غیر مجاز برای من دشوار شده و بسیار تصادفی و به زحمت مثل یک شکارچی به دنبال شکار می توانم داستانها را آپدیت کنم . شاید این وضعیت موقتی باشد اما من آن قدر دوستتان دارم و به نوشته ها و نظراتتان اهمیت می دهم که دوست ندارم حتی برای چندروز یا چند ساعت ویا ؟فکر کنید به نظر های پر شور و گرمتان بی توجهم که به آن پاسخ نمی دهم . در هر حال فایل ارسال نظر با من لج کرده و از طریق پیام که آن هم خیلی شانسی به من روی خوش نشان داده با شما سخن می گویم . از همه نظر دهندگان عزیز داش متین آقا مرتضای خوبم تمام آشنایان گرامی که عنوان ناشناس برای خود بر گزیده اند فائزه خانم گل از شهر زیبای رشت ارباب جون کیوان گرامی ودهها تن دیگر که همه برام عزیزن ونبردن نامشون دلیل بر فراموشی اونا نیست ممنونم . اگر وقفه ای در انتشار یا پاسخ به نظرات پیش آمده یا بیاید آن را به حساب دست اندازها بر سر عبور از فیلترینگ بگذاریدکه امیدوارم مدت این سنگ اندازیها کوتاه باشد. من در این جا بار دیگر از امیر خوب و عزیزم تشکر می کنم که بستری فراهم آورده تا دوستیها را تحکیم بخشیم ومحیطی دوستانه و پر احساس به وجود آورده که همه با عقاید و آرا مختلف احترام یکدیگر را نگه می دارند . همان گونه که خود او و من بارها عنوان کرده ایم به علت مشکلات متفرقه ای که دارد فعلا فعالیت کمتری دارد ولی علاوه بر سمت استادی همیشه یار و یاور من بوده و امیدوارم با رفع مشکلاتش به زودی با دستی پر وفعالیتی پربار تراز قبل برگردد تا سایت پربارش با تنوعی بیشتر دلپسند تر از گذشته گردد . می دانم که دوستش دارید ودوست می دارید که بوی او را با روی او احساس نماییداما فراموش نکنید که عشق و دوستیهای دو طرفه ارزش و استحکام بیشتری دارد . من و او دوست داریم که مشارکت بیشتر شما را در ایده ها و نظراتتان ببینیم . چون با تشویقهای شما دلگرم می شویم و انتقاداتتان را با جان و دل پذیرا می گردیم . صر ف نظر از کیفیت داستانها که آن بسته به نظر شما مهربانان دارد هیچ سایتی به اندازه سایت امیر داستان جدید و انحصاری یا اختصاصی ندارد و جای گله دارد که آمار نظر دهندگان ما یک در هزار باشد شاید رفقا یا رقبا آن را به حساب کیفیت کارمان بگذارند در حالی که چند تا از داستانهای ما که در سایتهای دوستان و بعد از کپی برداری منتشر شده با نظراتی بسیار بیشتر از اینجا مواجه گردیده است . وقت شما عزیزان را زیاد نمی گیرم . برای همه شما آرزوی موفقیت می کنم ,آرزوی روزی که هماهای سعادت را بر فراز خویش و در آسمان آزادی در پرواز ببینید . آن روز دیگر از آن هراسی نخواهیم داشت که در عصر فضا و عبور از هسته های اتم برای دیدن هم و تبسم به هم و برای گفتن حرف دلمان به یکدیگر چون فرهاد کوهکن و مجنون بیابان نورد باشیم و برای رسیدن به هم از کوره راهها و جاده ابریشم بگذریم . هر چند که تکرار می گویم ولی باز هم می گویم که شاد وخرم و خندان و تندرست باشید . دوستتان دارم ..
در
۱:۴۵:۰۰
9
درددل