خواهش کوچیک من
چرا نظر نمیدین؟؟؟؟ مجبورم داستانهام رو ديرتر بذارم تا شايد نظر بدين و فقط از داستانهام كپي برندارين و بذارين تو وب خودتون؛خواهشا حداقل اسم وبلاگ منو آخر داستانهام بذاريد؛مرسي
ارسال شده توسط
Unknown
در
۶:۳۲:۰۰
6
خواهش کوچیک من
خواهش کوچیک من
چرا نظر نمیدین؟؟؟؟ مجبورم داستانهام رو ديرتر بذارم تا شايد نظر بدين و فقط از داستانهام كپي برندارين و بذارين تو وب خودتون؛خواهشا حداقل اسم وبلاگ منو آخر داستانهام بذاريد؛مرسي
ارسال شده توسط
Unknown
در
۶:۳۲:۰۰
6
خواهش کوچیک من